BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 8 oktober 2011

En toppen dag...............

.............i dag!!!! Började morgonen tidigt.....for till Säve och lämnade av A-K och gänget.....som ska ut å fara!!!.........Väl i kungälv igen åkte jag in till färgbutiken och tog med färg hem......så nu är vedskjulet färdigmålat! Samlade ihop massa skräp.......å tippen fick sig ett besök!!!

I går kom jag på den briljanta iden..............att vi , la familja...........skulle fara till Liseberg......så där har vi vart i kväll!!!


Först...........raka vägen till Tyrolen....för mat!


Jag valde lax...MUMS!











Far och dotter........så fina!















....och här är äldsta med mor sin!













Barnen åkte Balder..........då passade jag på att spela!!!!


Sa innan i bilen att idag går jag hem med en stjärnvinst!!! Och mycket riktigt....det gjorde jag!!!!

På hus och hem spelet!!!
Valde den vita saken i mitten..........passar utmärkt i vår hall!!!



Ha en fortsatt toppen helg!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar