BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 5 oktober 2011

Otäckt........




.......det som hände på motorvägen i morse........såg en otäck rök.....när jag närmade mig Kareby......2 lastbilar som kolliderat....varav den ena vart en tankbil.......huga....föraren i tankbilen omkom.......mina tankar går till dennes familj i afton! Den andra föraren undkom med skador......dock med livet i behåll.


Sådant här berör.............




Motorvägen har vart avstängd hela dagen och skall så vara fram till i morgon......detta innebär att jag har motorvägs trafik utanför mig......jag bor precis vid gamla E6:an.....Grymt att det går att anordna så........motorväg som smältes bort skall åtgärdas....får se vad morgondagen har att erbjuda.


På äldsta dotterns skola fick eleverna hålla sig inne på rasterna idag.......pga olyckan och giftig rök.....




Denna dag är snart till ända.....trött i afton.....(har vart det hela em) inte många knop gjorda idag.




Måns på Sahlgrenska hörde av sig...............alla resultat vart inte ok.......så jag skall ner igen.......i morgon em!


Hörseltestet jag skall göra tar 1 timma!.............Måns själv tyckte att det kändes mindre kul......så det blir kompensation............450:- att spendera hos SF.............inte mig emot!!!


Jag ställer varmast upp för forskningen!




Som sagt TRÖTT vart ordet......så nu blir det natti natt!


Anna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar