BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 25 oktober 2011

Utbildning................


..............är jag på denna veckan!

På dagtid är jag på Dahlheimershus och kursen heter taktil kommunikation!



Så lycklig att jag kom med på denna utbildning!










Konstverk som hänger i huset!












..........även denna!
Fastnade så för dessa!













........läxa får jag oxå.......så när jag är hemkommen om kvällen så övas det för fullt!


Man tager vad man haver.....så trädgårdsbordet fick komma in i afton och agera massagebänk!

Har anlitat Caecars allra bästaste vän Morfarn....denna veckan......han är rar och sköter om markservicen!!!! Kan meddela att han är grym!
Dessutom får han vara övnings"objekt"!!!!
Som det ser ut så trivs han som fisken i vattnet!



Fick hem ett tradera fynd i dag!

Gillar dom skarpt!


Time att sussa.....nya spännande utmaningar väntar i morgon!
Natti.......
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar