BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 13 oktober 2011

Grejartagen.......

.................i afton!
Nu skall det hända saker i köket.......det tomma hålet skall göras iordning!











................i afton har panelen sågats till.....å jag har målat!


Har även börjat måla.....vitrindörrarna till skåpet!!...............inte en dag för sent det!
Dottern och jag har burit på nån skit i kroppen.....
Vi vart hemma i går...............idag var det skola och jobb igen!
Dottern mår mycket bättre...............jag är mycket trött...............och öm i kroppen.
Får se vad detta landar i......




I dag har det vart toppen väder!!!
Så när rasten kom, begav jag mig ut i skogen på en skön höst promenad!












.............Gårdagens midda hade jag till lunch idag!

Broccolisoppa med basturökt skinka.....vaktelägg...pesto och krutonger!
Mums!!!!










I går kväll hade äntligen fru leghorn klämt sitt 1:a ägg!!!! (Det vita på bilden) Som rena julafton för mig!!! Dessutom hade jag kläckning på vaktlar! Av 20 ägg blev det 17 små juveler!



Time att sussa en stund!
Natti

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar