BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 17 december 2011

Lördag......

Lill skiten.....kan vara lugn i bland.......men sen är det fart på honom.....att jonglera med julgranskulor är skoj.........hittar julgranspynt överallt!

Natten till fredag så hade vi sova över gäst i huset!
En liten 1,5 åring!
Mysigt!

Dock vart jag lite trött på fredagen.........................somnade midda när jag kom hem........gott!
Sen kom syrran..........hade en super mysig kväll.........................färgade ögonbryn....käkade midda.....och kollade tv!  Maken vart i väg på julbord med sitt jobb! När klockan vart 00.00 så vart det time att fara till stora staden Göteborg, och hämta karln!
I dag har jag ägnat dagen åt flytt....................kompis har flyttat.............gott mör i kroppen i afton!
Dessutom har jag ägnat kvällen åt att göra färdigt de sista julkorten!!!! 30 st blev det i år......
Ska börja lite tidigare nästa år!!!!

Maken har ägnat sig åt att banka panel i dag.....................så nu är det dags för mig att måla igen!

Ny panel är hemma.....och dessutom rätt.............Maken for till Ringön i går morse....där firman ligger......

Njut av en go söndag!
Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar