BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 22 december 2011

Onsdags morgon.........

..............vaknar och stiger upp.............tar mig till toa!
En liten förkylning har flyttat in i kroppen.........mina ögon vart jätte svullna.......dessutom så  somnade jag blött hår........................Allvarligt talat......jag blev rädd för det jag mötte i spegeln................inte ens den fula tanten såg jag till!
Jag kunde ha skrämt livet ur vem som helst!!!!! ................å ja...jag skrämde mig själv!!!!

Men efter en stund så.......med lite smink å spackel.......så kan jag utan att skryta att......det började att likna nåt!!!

Dock  så vart hon trött.......stensomnade när jag kom hem..............å sov till 19.15...........när maken kom hem........så vart jag mer död än levande......han fixade midda......å sen så hyrdes det film....Jägarna 2...................förbannat bra om jag får säga så................efter filmen vart det dags att hämta barn.....på disco......kl hann att bli 23.30...............sen så somnade jag gott......trots att jag sov  lång midda..............förkylningen tar ut sin rätt!!!
Övriga i familjen har oxå åkt på........dock ingen feber....å det e ju gott!

Raraste barnen har städat i huset idag.............så det vart bara att komma hem.....å njuta....en stund....och i kväll skall skinkan............läggas i blöt........gör på mammas vis!
Skall nu njuta av 5 dagars ledighet!

Njut av aftonen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar