BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 27 december 2011

Tisdag och ledig dag......

...............idag! Och i morgon så vankas det jobb! Jobbar bara 2 dagar....sen så är det  ledigt.....igen! Gott det!      I går.............vart en ren vilodag..........hela dagen!
Nästan så att jag skäms.........men det behövdes!!!! Stundvis vart jag supertaggad att måla....men så ble det inte!! I dag vart jag  piggare.......så det har städats hos höns......dessutom är jag hönsvakt åt Jennies tullor....så där har jag oxå vart och meckat!!!! Visste att  "Fröken Ros".....Började sin rea idag! Så jag fyndade detta!!!! Nöjd som attan!!!!!
................I em kom maken bror barnens kusiner och min svägerska hit på besök.......
Trevligt till tusen!

Hittade massa go makrill i frysen!!!!
Köpte hem färsk spenat............så det bidde stekt makrill med potatis och stuvad spenat!

Dessutom till barnens förtjusning så sover kusinerna över!

Njut av en go kväll!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar