BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 1 mars 2010

Måndag................

........igen!!!!
Yngsta dottern har sovit borta hos kompis i 2 nätter....................så tomt............men är åter hemma igen, skönt!!!!

I dag är det stängt på skola å fritids..................så Caecars allra bästaste vän Morfarn e här!!!!!
Hämtades redan igår em.................ligger varm å snarkar nu hör jag!!!

Fick även handlat igår...trots feber.............undra vad det ska bli av detta...?.....får jag snart reda på.......tur det finns panodil!!!!
Ja tack vare panodilen så kom jag igång å lagade massa mat i går........bunkrade frysen med Chili Con Carne, Korvstroganoff......................å till morfarns stora glädje så blir det fisksoppa idag!!!!!

I helgen har det kommit kycklingar..................så söta små dunbollar!!!!

Även parketten i köket är lagt!!! (Blev väldigt fint det!!)

I morgon väntas det tandläkarbesök för både dottern å mej.......................dottern klarar det fint......men jag gillar inte om det..................föder som sagt hellre barn..........................


Njut av dagen!
Anna

2 kommentarer:

  1. Gott att bunkra upp i frysen med en massa mat. Det är jag tyvärr alldeles för dålig på. Hoppas att febern snart ger med sig.

    SvaraRadera
  2. Visst e det gott att bukra upp frysen......men tiden vill finnas till för detta!!!
    Kramen

    SvaraRadera