BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 15 augusti 2010

Dagen började segt.....................


...............................ja så kollosalt seg................mindre kul.........bestämde mig att fara till Törreby å hälsa på Sebbe....en utav kattungarna................Alice vart så sugen på att träffa honom!!!!
Vi blev bjudna på go fika!!!

Hamnade på självplock av solrosor!!!!..............Älskar denna blomma!!!







.....vi for även till Grinden i Spekeröd...............vart igentligen stängt........men dörren stod öppen.....jag gick in..........................fyndade melt till mina aroma lampor.......å även denna roskrok.........






Mina fynd pryder nu skåpet i köket!!!!



Trots att jag vart suuuuuuuuuuuuper seg så tog jag det stora beslutet att rensa min garderob i afton!!!!!

Kom i gång av detta!!!!
Najs att avsluta söndagskväll så!!!!




Ny vecka å nya utmaningar!!!!

Kram
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar