BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 9 augusti 2010

En semesterdag fylld av händelser..........

....ja i fredags så såg jag att det fanns möjlighet att vara ledig på måndagen.............igentligen inte för något särskilt.............men dock ville jag hitta på något........Småfiffilurade i går kväll.................å vips så hade jag bestämt mig!!!!!
..................Att fara till den gula stora affären mitt ute i ingenting................japp....Ullared...Gekås!!!

Film-teamen sprang omkring i butiken..........så vem vet.....vi kanske kom med på ett hörn??!!!!!!

Barnen behövde lite skolsaker..........så det fick vi ordnat.......å jag drabbades av prick-sjukan!!!!!
Servetter bullformar och presentpapper!! Snyggt va??!!!!








Denna läckra vita trälådan........hittade jag oxå!!!
Så fin så!!!!
Anna nöjd!!!!







Korgen följde oxå med hem................ser att den
kan komma till pass i tvättstugan!!!!
(Maken fattade inte alls att vi behövde en sådan) Men enligt mig så behövs den och är jätte fin!!!!








Fick slängt på lite färg på mina träkonsoller.........skall snart pryda väggen våran!




En händelse att berätta om!!!!
Härom dagen handlade jag........köttfärsen blev kvar i kylen......å idag skulle den tillagas......utgångsdatum i morgon................öppnade paketen..............å tjenare vilken stank................å färgen vart sådär....................blev bra ilsk.........morsknade till rejält....................ringde butiken.......där en vänlig karl sa att jag kunde komma tillbaka med köttfärsen...........å sagt å gjort!!!!
Fick tillgodo kvitto!!!!
Riktigt ska vara rätt!!!!
Jag har lärt mig en läxa oxå........aldrig låta köttfärs ligga............trots datum....................det e ju trots allt rötmånad!!!!

Njut av kvällen!
Anna

3 kommentarer:

  1. Jaså! Du har smittats av pricksjukan nu. Välkommen in i gänget! ;-)

    SvaraRadera
  2. Hm....vem kan ha smittat mig tro???!!!!!

    SvaraRadera
  3. Prickigt ,visst är det läckert ,jag har letat efter en prickig tunika men har tyvärr ingen hittat. ska också till ullared snart och då hoppas jag hitta samma omslagspapper som du köpt.ha det bra kram lena

    SvaraRadera