BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 19 augusti 2010

Hur kul e det................................



...............Japp............i morse så startade dagen.........med att jag trampade på ett häftstift............gjorde så ont att jag mådde illa..........En stilla undran.....hur lyckas jag.......
Får skylla på att vi behövde gå upp tidigare idag.........vart ju dags för röntgen av Alice hand......Väckte tjejerna.....07.05 for vi mot Romelanda för att hämta morfarn........sen lämnades jag på jobbet.................och sedan for de andra till Kungälvs sjukhus............fram till 10.00 kunde jag hålla mig, men sen så undrade jag ju hur det hade gått.............försökte ringa barnens mobiler.......inget svar......................när kl var 11.15 så ringde jag till röntgen.......fick till svar att de var på akuten......ringde dit.......fick då reda på att Alice var i gipsrummet......hm...............11.45 kom gänget till jobbet..................Alice visade upp sin hand....en lös benbit i handen.......gips i 3 veckor...........mammas lilla nutta!!!!
Hur kul e det....................?!!!!


Kolla in detta klippet.........................skrattar gott åt det...................tanta e bra kul...............



I em å afton finns inte ett uns av energi över...........
Nya tag i morgon!!!!!

Anna

2 kommentarer: