BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 10 augusti 2010

Ledig dag idag.........

.......härligt det!!!!!
Vaknade i morse å kände.....idag ska jag göra det!!! Fiffilurat länge på det......å nu vart jag mogen........målade om skåpet i gamla köket!!!!

I går köpte jag dörrknoppar........på ikea...gammeldagsa.......!!!!!





......................................efter mycket målande å donande så blev det klart!!!
Blev nöjd..............även övriga familje medlemmar godkände!!!!
Kul!!!


I afton så har jag kläckning i hönshuset....under surpaddan....senast jag kollade så vart en dvärg koching kommen.......å många ägg spruckna....med pipande saker i.........och i kläckaren kommer det små rara vaktel kycklingar!!!!


Ska med spänning bli kul att kolla läget i morgon!!!!



Natti natt!!!!
Anna

4 kommentarer:

  1. Hej Anna ,skåpet blev underbart med vit färg,och en sådan gosig liten katt jag fick se här verkligen söt.
    kram lena

    SvaraRadera
  2. Tack Lena.......Sune e en söt raring!!!!

    Kram

    SvaraRadera