BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 14 augusti 2010

En mysig lördag...............

..............har det vart!!!! Började dagen med sovmorgon............................sen så kom jag i gång......å tvätta...............har vilat ett par dagar från detta så i dag vart allt dags!!!! Stackars maskinen har kämpat...............6 maskiner!!!!!!

For till Kungälv en sväng.................agerade chaufför åt kompisar som skulle på bröllop....fick även med mig en bonus hund hem!!!!
Lilla raring till hund kommer att sov agott hos mig i natt!!!!


Efter kom en kollega förbi på en fika........................sen så kom det folk och köpte ungtuppar..........................å senare denna em sålde jag av mina silkeshönor!!!!!

Vaktlarna sprutar ägg nu........................så jag har lagt in vaktelägg i afton......först i morgon kan jag provsmaka!!!!! Ska bli mums det!!!!!



Njut av kvällen!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar