BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 29 augusti 2010

Helgen.....................

.......................hm....helgen gick fort!!!!
Mycket kul har hänt!!!!
Fredagen startade med kräftskiva........maken fick tag på levande krabbor som vi kokade i krondill.............så rackarns gott!!!!!
Hade det verkligen trevligt och mysigt!!!
TACK A-K och Christian!!!!!







Äntligen så har våran nya spis anlänt!!!!!
I samband med att spisen installerades så kom listen på.....ja den som sitter nertill...............

Lördagen bjöd även på massage............Tjenare.................vart tvungen att sova midda när jag kom hem..............helt loj efter detta!!!!
TACK Ylva!!!





Söndag...............bjöd på antik ladan i Lilla Edet......
Pappa med vän Siv önskade att åka dit.......å jag tackar inte nej till sådant!!!!

Gjorde detta fynd......en papperhållare........pappret som sitter på är även köpt där fast förra året!!!!!







mera fynd........................en trälåda........där det nu förvaras ljus!!!!
En låda att ha och förvara ljus i!!!!
Även en rar tavla......................










Åh............här sitter de rara gamlingarna utanför antikladan!!!!! En go fika.......Siv bjöd på en underbar go äppelkaka!!!!
Hembakt smakar bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!


En go och lycklig historia................God vän A-K.....berättade att hennes mamma önskade att byta bord med henne...............(längesedan).........inte låna utan byta..................hm................historien fastnade hos mig..........................mamma ville byta å A-K ville låna bord av varann!!!!!
Hm..............har sugit på karamellen.......................A-K:s mamma och jag har nu gjort ett byte....................jag får hennes runda vita bord och hon får mitt stora nordenbord!!!!
Bytet sker på onsdag!!!!!!
Hm.........så glad!!!!!

Haft en god och vilosam helg!!!!!!!!!!!

Ny vecka och nya tag!!!!!!

Anna



1 kommentar: