BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 17 augusti 2010

Grävmaskin....Anna!!!!

............Ja det är jag det!!!!!
Maken sa häromdagen......att vill du ha vatten och el till hönshuset....så e det bara till att gräva!!!!!
Idag vart det gjort....................tog inte så himla lång tid.......men dock kostar det på en gammel lathund..........................!!!!

Nu får maken mecka med det som skall göras.......å sen ska det täppas igen!!!!










Snart kan jag skörda vindruvor............
provsmakde förut.........å det vart bra surt!!!!!
Ett par dagar till så.............ska få in en sort till............kärnfri druva!!!!!
Går och fiffilurar på ett växthus..............just nu "bygger jag det i huvudet".........................ser bra ut!!!!!












Förra sommaren så köpte jag go snacks paprika......avlånga och väldigt söta i smaken!!!
Tog fröer.......................och i år satte jag dessa......det börjar att bli resultat!!!!











Det blommar på för fullt!!!!!
Pelargonerna är som godis för ögonen!!!

Har i dag kläckning i kläckaren...............en raring är kommen.....................en isbar!!!!
Väntar på ett gäng till!!!!






Njut av dagen!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar