BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 22 december 2010

Äntligen.........................



.............ja äntligen har jag fått målat kökssoffan!!!!
Blev verkligen nöjd!!!!

Åh äntligen är jag julledigt!!!!!
Ska bli skönt att bara få vara.......göra det man känner för.......dock gästspelar jag på jobbet på måndag.........en sväng.....sen är det ledigt igen!!!!







Jag älskar verkligen att tända ljus.................massa ljus!!!! Har bunkrat upp en del!!!!!









I går em var jag och tjejerna och handlade det sista....................inför jul...........både klappar och mat!!!!
Inne på Willys så får jag mig mega brytet på älsta dottern.....................hur kul som helst!!!!!
Vi står bland drickorna och då kommer den ljuvliga kommentaren.........-mamma!!!!
-Ja......................-Den godaste julmusten är Apotek Arnes.......................Jag -vad sa du?
-Jo den godaste julmusten är Apotek Arnes.........och där brister jag ut i ett gapflabb.........................Dottern mycket förnärmad.......dock skrattar hon till sist!!!!!
Apotek Arne...............Apotekarens julmust!!!!!!!!!!!





Med denna bild vill jag önska ALLA läsare en riktigt
God Jul
och
Gott Nytt År!

Kram kram

Anna

2 kommentarer: