BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 26 december 2010

Far och dotter....................

...........knåpar ihop en säng!!!!
Vart på Ikea i fm och inhandlade denna!!!!
Helt otroligt vad mkt skruv och meck........jag håller mig undan...............


Givetvis så vart madrassen slut som vi hade tänkt till sängen.......
Att det alltid ska vara så med ikea...........
Kunde ju ha kollat innan vi åkte hemifrån......lagerstatusen..........hm......alltid lär man sig något!!!!!


Lite småsur i afton....................skulle kolla till djuren.......ALLA vaktlar..........har lyckats att rymma.......................nåt tjing med dörren till deras bur.....så den hade åkt upp.............
Har ägg i kylen......så de får komma in i kläckaren............
Visst är det surt...............

Vart på ön Tjörn i dag..................syrrans äldsta blir 11 den 28:e dec!!!!
Tyckte det vart nyss hon kom till världen................hm tiden den går.........

Snart har även jag äran att fylla år.........................som jag brukar att säga.......jag är en hel 75:a.....
Jag skulle p´romt ut till den 30:e dec................bror min hamnade på rätt sida av året......när det begav sig för hans del.......4:e jan.......
Skall fira min dag med den årliga tjejmiddagen.................Det ser jag varmt fram emot!!!!!

Skulle i em vart till kompis och måla...............det hade blitt nån dubbelbokning..............så jag ble hemma i stället...............Har haft tid till eftertanke och reflektion..........=...jag har sovit............behövdes kände jag!!!!!!


Ska in och jobba en stund i morgon........och sen blir det ledigt igen!!!!!!!



Njut av kvällen!!!!
Kram
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar