BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 4 december 2010

Maximal otur.......

.......kan man lugnt säga!!!!!
På sen hösten så köpte jag och tjejerna höst/vinter stövlar.............vi vart så nöjda och jag kände att vi var ute i god tid!!!!

Min ena stövel knarrade........å inte så lite heller...............så kom äldsta dottern med sina.......skinnet släppte upp till halva stöveln............hm.......så kom yngsta dottern med sina.......ett hål i mockan.....................aaaaaaaaahhhhhhhh.....................................blev alldeles matt........................leta fram kvittot....................hm.....hittade det!!!!!!!
Jag och äldsta åkte för att fixa med detta.................2 stövlar i påsen också mina stövlar som satt på mina fötter!!!!
Tjejen i kassan vart bara tveksam till yngsta dotterns stövlar.......med hål i mockan......ah sa hon jag tar dom med!!!!
Älsta dottern hittade ett par andra stövlar med en gång!!!! Så vart det ju jag.......ja jag hade ju mina stövlar på mig..............och eftersom äldsta förmågan hittade........så fick jag ta hennes vita gummiskor på mig.............hm och gissa hur det såg ut.?????..........13 åringens skor på 35 åringens fötter.....................inte riktigt samma stuk och stil.............
Tjejen i kassan skrattde..................
Helt enkelt man får bjuda på sig själv!!!!!!


Njut av dagen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar