BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 28 december 2010

Nu vart det time.......




..............ja att få ordning på rummet som skulle ha blivit badrum på andra våningen........Allt är framdraget för det, vi ser att vi inte är i behov av ett badrum till i dags läget.................så det får bli garderob till tjejerna................så sparar vi utrymme i deras rum!!!!!

Jag röjde ut rummet och började att spackla..........


Maken började med att mecka med taket...............blir alla tiders när det är färdigt!!!!!

Bor man i hus så finns det alltid att göra!!!!





Kusin Maya sover över en natt till..............mysigt när kusinerna kan umgås!!!!!
Äldsta förmågan soer över hos en kompis!!!!
Skulle i dag ha fart till Ikea.....................noga som jag vart denna gången....så kollade jag lagerstatusen denna gången!!!!!
Tur vart väl det.......................inga saker hemma på lagret inte...............jag gör nya försök i morgon!!!!

Haft en god vän på besök i afton!!!!!
Suttit och tjötat i flera timmar, vilket resulterade i att jag blev hes..................
Super mysigt.......Tack Jenny!!!!!



Natti natt!!!
Anna

1 kommentar:

  1. Hejsan Svejsan!
    Vill bara säga God Fortsättning och Gott Nytt År!
    Kramiz Mia Maräng

    SvaraRadera