BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 12 december 2010

...........Lördagen................


..........finge bli en vilodag..........syrrans raringar vart här en stund............sen på lördagskvällen vart vi på fest...........mycket trevligt!!!!

I dag började dagen med en stor handling!!!!!
Fick färdigt min spegel idag........for en sväng till favvis butiken.....Mia Maräng.......hittade fynd.....hjärta med massa små hjärtan på.......att sätta julkorten på!!!!



Ännu mera fynd..........................Kronan.....JÄTTE nöjd med den!!!!
La i massa kaffe bönor oxå ett litet ljus!


Lilla hyazinten får pryda i fönstret oxå!!!!

Har haft mysigt besök i afton......av Nicke å A-K!
Tog en härlig fika med massa tjöt!












Fick klämt i hop ett pepparkakshus oxå...................Gjorde ett fynd på MAXI........en mall i plast!!!!!!
Perfekt!










I afton fick granen komma in................maken å barnen vart ute och tog en i trädgården!!!!
Äldsta dottern klädde granen.............Hon satte även fram den lille halm grisen!!!!

Detta är Sunes (kattens) första jul............han är som Pluto i granen................Häftigaste av allt var när han reste ragg mot halm grisen och dafsa till den!!!
Ja se denna katt!!!!!!


Nu laddas det för Lucia!!!!

Kram natti!!!
Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna . Vsd fint du har pyntat , jättefint fönster dom är verkligen underbara, har lyckats hitta ett också, som
    jag målat vitt.Fina hjärtan du hängt på fönstret .
    Och pepparkakshuset var hur fint som helst , själv misslyckas jag alltid när jag ska sätta ihop huset , faller ihop som ett korthus ,i år hoppar jag det.
    kram Lena

    SvaraRadera
  2. Tack rara Lena!!!!!

    Det e allt ett meck att sätta ihop det lilla bruna huset............Lyckas alltid bränna mig.....på det varma sockret........

    Kram Anna

    SvaraRadera