BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 15 december 2010

Sjukstuga..................


....i Bokedalen!!!! Sent i går kväll kom liten och sa att hon hade ont i magen............och inte långt efter så körde det på...................magsjuka!!!!
Hon kräktes å kräktes å kräktes.......................................................huga......luktar ju inte hallon.............liten vart bra tagen..................hon hade en go sovmorgon i morse!!!
Fick hämtat hem lite böcker från skolan..........är ju hemma i morgon med........vänta ut skiten!!!!! De trevliga 48 timmarna!
Hoppas nu att vi andra klarar oss!!!!
Innan, tidigare på em så vart jag å tjejerna och klippte oss!!!!
Alla 3 är riktigt nöjda!
Har även fått i lite färg på detta!!!!
Stor skulle ha ljusa slingor och liten skulle ha mörka slingor å jag skulle ha av båda!!!!
Raraste Lisa kom på besök....................så mysigt!!!!!
Hoppas nu bara att hon inte blev smittad......................har pratat med henne i dag och inget än så länge.................å så hoppas jag att det förblir!!!!!
Har i em målat en omgång till på trappan................och jag har maskerat trappstegen!!!!
Ja jag hoppas nu att vi klarar oss från magsjuka..............
Njut av kvällen!
Anna

4 kommentarer:

  1. Nu finns pepparkaksreceptet publicerat på min blogg! Lycka till!
    //Anna

    SvaraRadera
  2. Usch, inget kul med kräk! Hoppas inte det är kräksjukan bara!!!
    Sköt om er i snödrivorna <3

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack pi!!!!

    Hoppas att ni mår fint!!!
    kramen

    SvaraRadera