BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 9 december 2010

Idag..........................


.........................skulle lilla mamma ha blivit 67 år!!!
Kan undra hur man firar födeledagar uppe i himlen??!
Jag har ägnat mamma många tankar i dag!!!
Så Grattis lilla mamma................

Efter jobbet i dag for jag till Jennie på en kaffe å massa snack!!!
Mysigt!!!!

När jag kom hem tog jag tag i trappan........den är nu rejält tvättad...........och jag har börjat att måla baksidan!!!! Ska ge mig på den i morgon igen för en andra strykning!


Har ett gammalt fönster.........................
Har målat detta............köpt en ny spegel till den.

Kommer att sitta i hallen sen!!!!

Det blir kanoners det!


Dags att vila ögonen en stund.........
Nya tag i morgon!!!!!




Natti natt!!!
Anna

2 kommentarer:

  1. Det blir riktigt snyggt att göra en spegel utav fönstret! Ger den där gamla känslan :)
    Kram Lina

    SvaraRadera