BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 13 november 2009

Ha, ha , ha.....................

.....................hörde en underbar historia idag!!!!!

En kvinna Eller tant kan vi kalla henne!!!!!!
Hon ska ut å resa i Vinter.................visst låter det underbart!!?....hon bestämde sig för att sola solarium...........liksom för att grunda inför den lååånga härliga vinter semestern!!!!!

Hon trallar glatt till solariumet.........................efter 4 ggr så har hon ingen färg fått............kärleken hennes, solar oxå och får massor av av färg............................hon funderar på varför hon inte blir brun?!!!.....................Till saken hör att tanten aldrig i sitt 45(plus) åriga liv har solat solarium!

Nu närmar det sig med spänning......................varje gång hom kommit till solariet så har "överdelen" (av solariet vart öppe...........................vilket innebär att hon "tanta" inte dragit ner överdelen över sig).......................hm till ggr nr 4 då den vart nere.................då ålade hon in under.....................................tjenare............................ha, ha , ha , ha..........................................hon som sagt ålade in..................hon funderade starkt.................hur skall jag ta mig ut???????????
Ja hon funderade en stund...............kom på att, jag kanske kan pressa överdelen uppåt.................vilket hon testade...........AHA........nu så slog det till............nu vet Jag varför gubben min e mer brun än vad jag är........
Visst e historien härlig?!!!!!!! (Å så suuuuper sann)

Skrattat hela dagen!!!!

Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar