BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 3 november 2009

Helt otroligt!!!!!!!!!!!!!

Det blir inte som en tänkt sig........
Fick en ide igår kväll, om att jag skulle gå ut tidigt i morse å städa för hönorna................satte klockan på 05.00..................Imorse ringde klockan........................Jag undrade vem som vart så dum å satt klockan så tidigt?.............hm..... måste vara den där tanta......................hur som helst så kom jag snabbt fram till att stänga av klockan å sova vidare!!!!!!!!!!!!!!..Gott!!!!.............Å det hela slutade med att jag försov familjen idag!!!!!!

Sen efter att alla som skulle iväg kom iväg så tog jag en lugn morgon............ända fram till 10.......................sen skuttade jag ut till tullorna, städat där...........................en tur till tippen å slänga skräp..................................fick inte stängt bagageluckan ordentligt....vilket resulterade till att luckan åkte upp under färden å jag tappade 2 säckar på vägen..................................f########n sa jag då...........................Som mitt motto lyder....problem är till för att lösas.
I afton har familjen vart ute å käkat på resturang......................lite lyx i vardagen!!!!!!
Sängen tidigt idag!!!!

Natti natt!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar