BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 25 november 2009

Ja då hände det igen................

...............ja att jag försov oss!!!!
Fattade aldrig hur mycket klockan var i morse......................sen så när jag kollade på den igen så hade den hunnit att bli 06:45...........aaaaaaaaaaaah................skit!!!!
30 min gör mycket på morgonen!!!
Ungefär så som jag flaxade runt i morse så har dagen änna sett ut oxå....................helt slut när jag kom från jobbet.....la mig en stund.............å där somnade jag visst................när jag vaknade igen så hade en stor fet latmask satt sig på axeln.................han satt där å blängde på mig.........han sa även åt mig att åka å köpa pizza...............ja han liksom hypnotiserade mig...........men jag lydde honom!!! Sitter nu mätt å go!!!
Men nu är hypnosen över, latmasken har ramlat av axelm med buller å brak!!!!
Får krafterna till mig att gå ut i bygget å måla takpanel!!!!


Ha en underbar kväll!!!
Tjipp!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar