BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 6 november 2009

Vissa dagar.....................

.................................är mer tyngre än andra på planeten jorden!

Såg i morse att Arne pojken inte mådde bättre, utan snarare sämre...............................Ringde vetrinären, vi fick komma på studs!!!!! Berättade att vi både an och insåg att att det var slutet för gossen..............................väl på djurkliniken.....................svagt ljus i rummet och levande ljus tända.............................mycket proffsig personal!!!!! Arne hade fått en hjärnblödning..............så bästa för gossen var att få somna in.

Arne Somnade in med Allas händer på sig..............han purrade gott tills slutet!!!!!!

Tomt å konstigt i afton...........................................

Doris har jamat en del i afton............saknar väl kompis............................å denna donna kan hitta på.........kom in med en "råtta" i afton..............ja, så sa dottern...............min fråga var, e det en råtta?

Ok sa hon...... det är en stor mus!!!

Å det kan jag hålla med om!!!!!

Har vart på Östra idag........med yngsta, tjing med axeln.............så nu väntas sjukgymnastik!!!!

Allt på Östra gick ok, med både röntgen å läkarbesök!

Men resan dit........................sa till dottern................när vi närmar oss alla filerna...............då behöver jag lugn i bilen = tystnadså jag kan ha koll på allt!!!!

Å mitt i tunneln så får jag en fråga som gör att jag missar ALLT..........................Så vi hamnar mot oldskroken.........hallå.....................jag tänker frebrilt........måste ju vända.............å mitt i allt så tickar klockan...........har en ide om att vända, å vips så kommer det skyltar som visar sjukhus och Östra!!!!!

Fick kört en liten omväg...........................Men på detta sätt så hiuttar jag nya vägar.............varken jag vill eller inte!!!!!!!!!!!!

Efter besöket på Östra så har jag en god gärning i sikte.................att lämna min p-biljett som har 1 timma kvar, till bättre behövande.

Kollar runt på parkeringen.................ah, se en man i en bil!!!!!!

Stångar fram till denna......knackar på rutan hans, för han sitter kvar i bilen!!!!

Han öppnar bildörren å undrar vad det är fråga om?!!!!!!

Jag säger - Hej vill du ha min parkeringsbilj........................mer hinner jag inte att säga......................

Då ser jag.............Han är parkeringsvakt...................-Tackar varm men säger att han ingen behöver............................

Av alla bilar å personer så tar jag han!!!!!

Många tända ljus i afton!!!

Efter en hård dag!!!

Anna





1 kommentar:

  1. Skickar över en kram. och sänder en tanke till Arne. Vila i Frid du lilla pissemiss

    SvaraRadera