BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 5 november 2009

Sorgligt.............................

..........våran goa katt Arne har mått mindre bra idag.......................ser att han har magrat en del å har jätte svårt att hålla balansen...................minsta grej så faller han...........
Eftersom katterna sköter sig såpass själva så har jag ingenting märkt........................gjorde en reflektion i går att han hade minskat i omfång.................fört en dialog med familjen å bestämt att blir han inte bättre över natten så får gossen somna in...........................han har hunnit att bli 12,5 år.

Nu ligger Arnepojken nerbäddad i soffan framför brasan å sover.

Alltid så sorgligt sånt här............................


I afton i övrigt så har jag flängt runt som en galning å lämnat å hämtat å hämtat igen hos kompisar å gymnastik.........................därimellan klämde jag in å trillade köttbullar!!!!! Så vi fick nån midda i dag!
När jag hämtade barn hos kompisar så tog jag med jycken på en härlig strandpromenad, gott å höra vågsvalpet........................mumma för själen det...........å gissa om vovven tyckte om det?!!!!!!!!!!!!

En lugn afton i huset råder...(trots tråkigheter med katten)................å brasan sprakar gott!!!


Ha en bra afton!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar