BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 12 november 2009

Ja ha ja.....................

.....nu har hon vart framme igen..............ja den fula tanten!!!!
Tycker faktiskt att det räcker med att hon visar sig i spegeln titt som tätt..................nä nu har hon börjat att göra dumma saker oxå......................hon visar det så tydligt nu................

Jag stod glatt å trixade å fixade med middan.......gjorde minipizzor idag, skulle ha skinka från frysen....................å vad hittar jag där då?!!!!..................jo en genomfryst purjolök..............Jag har då rakt inte lagt den där....................det har hon den där tanta gjort!!!!!

Hon överraskar mig med dessa små tokigheter........................började faktiskt att gapskratta av tokigheterna!!!!!!



I em kväll så har tullorna fått rent å snyggt!!!!

Dom njuter så!

I dagarna väntar jag kläckning av silkesägg och isbar......................
Har planer på att lägga ner avelsgruppen isbar......bara har kvar ett gäng hönor som ger fina gröna ägg.........har funderingar på att skaffa mig en grupp med maraner!!!!
Jag får överlägga med mig själv!!!!

Njut av kvällen!!!
Anna

1 kommentar:

  1. Vilken rolig tant du har hemma. Jag tror jag har en likadan konstig tanta som dyker upp då och då! :-)

    SvaraRadera