BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 29 oktober 2010

Fredag i dag....................

.......det gillar jag!!!!!
Vaknade bättre i dag än i går!!!!!
Har sovmorgon i dag!
Ja i går vart det dags igen.......................hm det är sant!!!!
Skulle snozza om klockan och lyckades att stänga av den................som det ser ut nu så har jag sovmorgon ibland.....................så maken vet ju aldrig riktigt hur jag har det....knappt jag själv vet heller...............åter till i går...........maken puttar lite försiktigt på mig.....-Anna har du sovmorgon i dag?
Tjong så satt jag rakt upp i sängen......med håret på ända..........-NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, vad e klockan?
-07.20...........
-HELVETE.................................
Jag for runt som en tornardo......................smink och borstar fanns inte..............Inte denna morgon!!!
For till jobbet................Där ser jag hur jag ser ut................hm.....bara att bjuda på sig själv!!!!!


Njuter av min sov morgon idag!!!!


Ha en bra dag!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar