BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 22 oktober 2010

Klockan.......



Howard Miller Ravenna 615-010 Clocktail Bordsur Klicka för mer info
..............ja den går och går!!!!!
Denna morgonen snoozade jag som vanligt...........................gärna 30-40 min..........älskar att somna om!!!!(Har dock lyckats att stänga av alarmet).........................
Hör långt in i sömnen att äldsta dottern gormar...................-Jag är sen......................Boooom och ytterdörren som slår igen......HÅRT!!!!!...............Gottar till mig i sängen och tänker.....i sömnen...............åh vad skönt!!!!!...............det är Söndag och jag kan sova en stund till.....................där i gränslandet mellan sömnen och verkligheten............................så........ja..............så...................-Vad fan är det för dag..................................hm...............det är fredag.......................hm..............vad är klockan.....................aaaahhhhhhhhhhhhh...................den är.............................. 07.17...............................attans...................Åker till jobbet 07.30..............får göra ALLT super snabbt denna morgon.....inte det ultimata......men det går!!!!!
Tur att jag kan dricka kaffe på jobbet!!!!!!

Har vart hängig hela veckan.............fick tid till jourcentralen denna afton.......bara lite virus sa doktorn!!!!!
Å jag som känner mig redigt seg..........det är bara att härda ut!!!!!

Har en mycket lugn afton!!!!

Njut av kvällen!!!!
Anna

1 kommentar:

  1. Jättefin kruka du gjort.Visst är hela dagen seg när man får en sådan start på morgonen.



    MVH Lena (min lilla vrå )

    SvaraRadera