BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 9 oktober 2010

Hösten är kommen..............



.......och bladen på träden gulnar ordentligt nu!!!!
En underbar vecka med sol har det vart!!!!!

Maken och dottern har vart rejält förkylda......huga.....nu är äldsta dottern rejäl förkyld!
Tisdag kväll bjöd på tapetsering med
A-K!!!!
Tack raring!



I onsdags så for jag till Jennie efter jobbet!
Blev rejält upppassad....go midda å fika ........tack Rara Jennie!!!!!Fick med mig ett bröd oxå.....sista bilden............tjenare vad gott det vart!!!!





Har fått in mina pelargoner......gjort dekupage på krukorna!!!!!
Kul med lite pyssel!!!!










(det super goda brödet från Jennie!)







Dagen idag har bjudit på meck i hönshuset!!!!!

Sen bar det av på go massage hos Ylva i Jörlanda!!!!! Gilla!!!!!!


Njuter av Lördag kväll!!!!
Anna

4 kommentarer:

  1. Hmmmm.... E det bara jag som tycker att ovansidan på brödet har en suspekt form.... Hmmm...

    SvaraRadera
  2. Beror väl på vad man har för fantasi...

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha..........kul ni e......!!!!

    SvaraRadera
  4. Men hujeda mig.. vad är det jag ser på brödet?

    SvaraRadera