BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 20 oktober 2010

Operation i dag............


..............för liten.......................har satt in rör i öronen i gen!!!!
Allt gick snabbt och fort!!!
Proffsig personal får jag säga.......!!!! Samma sköterskor finns kvar som jag hade när jag vart liten.............märkligt att de ser precis ut som då???!!!!!!!

Liten klarade det hela galant........inga problem att knalla in på operation...............de satte nålen......sen så sov hon.......och ca 10 minuter senare så vart det klart!!!!! Sen skall allt ur kroppen och det tar en liten stund!!!
Macka och glass smakade gott när vi kom på sal!!!!

På hemvägen så lunchade vi ute!!!





En mycket lugn em och kväll.........dagen har liksom kostat på
för oss alla två.....dock mest för liten!!!!!


Till middag blev det kycklingpaj oxå sallad.......mums!!!!






Vi laddar för härliga Torsdag..................har ju vart hemma ett par dagar.........men nu skall det jobbas!!!!!!!!


Njut av kvällen!
Anna

1 kommentar:

  1. skönt att det gick bra med din dotter alltid känsligt när det gäller ens små älsklingar,mitt lilla barnbarn ska ev också få rör i öronen,skönt att det finns hjälp att få.
    Lena (min lilla vrå)

    SvaraRadera