BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 19 oktober 2010

Vilken helg!!!!!!

Vi har grejat hela helgen!!!!
Rara pappa har vart här och hjälpt till, även A-K och Christian!!! Det har krattats löv, sågats ved och har äntligen lagt ner el och vatten rör till hönshuset.................å det har täppts igen med all jord igen!!!!!

Äntligen har mina vita leghorn börjat att värpa!!!! Har väntat i minst 2 månader på detta!!!! Så i går låg det där i redet.....duktiga tulla!!!!

Lördag kväll for vi till Jennie å tottarna.......maken hennes skulle ut på galej.................hade en super mysig kväll!!!!
På söndag fm kände jag mig seg....men körde på ändå...........................på em/kvällen så förstod jag vad segheten var.................fick dunder huvudvärk och näsan började att rinna....................en go förkylning det............fick lagt mig tidigt på söndag kvällen............stod upp på måndag morgon.....piktrogen som jag e skulle jag gå till jobbet.................när jag väl skulle fara till jobbet så gick det inte..........gick och la mig och somnade gott.............sov till kl 13................lika bra att sova bort skiten.........men vilken huvudvärk.......................den sitter i om man säger så!
Det är bara att vänta ut...........det känns som om att jag börjar få liggsår..............



Härom dagen när jag vart å handlade så såg jag detta roliga....................katten som trånar efter en go fisk............han slickade sig om munnen!!!!!




I morgon väntar andra äventyr..........................lillromp skall sätta rör i sina öron.................Lite pirrigt är det tycker hon!!!!
Nu skall det bli bra hoppas vi............De små trumhinnorna får vila sig en stund...................å liten slipper att ha ont!!!!



Njut av dagen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar