BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 12 oktober 2010



I lördags kväll ringde A-K å gänget och frågade om de kunde titta förbi...........klockan vart kvällen.......å tiden gick fort...........så de nattade över hela gänget!!!!!

Så kom Söndag ja..........Svärmors födelsedag!!!!
10-10-2010.............Inga-Lill 65 år!!!!
Mycket god mat och trevlig samvaro!

Det är alltid svårt med present.........frågar jag vad hon önskar sig......så blir svaret....-ingenting

Så då får man fiffilura................band en egen bukett.....gjorde dekopage på en äggkartong, också blev det en ljuslykta!

Svärmor blev Jätte glad!



Dagen i dag har varit lååååååååååång.............gick upp strax efter 04.00 i morse.
For till Ullstorp och hämtade gamla grannarna som skulle till Lanvetter...............på hemresan tog jag en sväng om minneslunden och tände ett ljus för mamma!!!!! Väl hemma så kom det ett gäng hantverkare och meckade lite!!!!!
När det väl vart lugnt i huset.............brasan tänd....så infann sig lugnet.........la mig och somnade gott och lääääänge!!!!
När jag väl vaknade vart det dags för lite lunch.............sen så bar det av ner till hönsen!!!!
Städat och meckat........efter detta for jag och hämtade hem havre och halm!!!

Rara A-K har vart här i afton.........mera tapetsering!!!
Jag själv står för spacklingen!!!!

I morgon är det onsdag å snart e det fredag igen!!!!

Simma lugnt!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar