BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 2 januari 2011

En lugn och skön...............

.................och hyfsad vilosam söndag!!!!!
Har faktiskt vänt lite på dygnet nu när vi har vart lediga.....................så i morgon är det dags för vanliga rutiner igen!!!!!! Jag har njutit bra av min ledighet..............tagit allt i lugn takt!!!! Sovit mycket!!! Gott!!


Gick och tänkte idag när jag städade för hönsen..........2011 och avelsår...............i år satsar jag först och främst på mina faveroller!!!! Ska lägga ut krokar redan nu för att se hur stort intresset är!!!!............så jag kan planera............har 2 tuppar och 9 hönor av denna ras......så befruktningsgraden är STOR!!!!!
Gillar denna rasen skarpt........så fina med tofsar på benen oxå skägget!

Får se vad jag ska avla på mer............................hoppas att det ska funka med mina isbar!!!!
Jag behöver att ha tag i en leghorntupp..............letar med ljus och lykta!!!!
Min fina tupp trillade av pinnen tidigare i vintras.......!!!!

Kvällen ska ägnas lite åt tvättstuga och slipa å spackla!!!!


Njut av kvällen!!!!
Anna

1 kommentar:

  1. hejsan mitt namn är thevinh och har varit intresserade i vaktlar sedan länge tillbaks men har inte lyckats hitta nån säljar i gbg trakten .
    så undrar om du har några till salu :)
    tel 0762702219

    SvaraRadera