BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 3 januari 2011

Måndag snart till ända..........


Ja måndag gick i ett enda huj...............å tisdag är min lediga dag!!!! Ska uträtta en del ärenden oxå behövs det att handlas!!!!
När jag hade min tjejmiddag, så fick jag ett presentkort på "Fröken Ros". Har idag på min rast vart och fyndat detta underbara diskställ!!!!
Jag är glad att det är i min ägo!!!!
Måndag är alltid lååååååååååång dag............så när middagen vart klar och avslutad så vart kl. 19.15..............................lite meck med hönsen..........å andra bestyr så vart det dags för Tv soffan!!!
Gjorde iordning lite gott att smaska på.............sen så vart det att titta på ett favorit program..........."Familjen Annorlunda".
Tjejerna å jag vart bänkade!!!!
Gillar detta program............får liksom lite distans till det man själv kan tycka vara aningens små jobbigt!!!!
Ute snöar det på denna afton!!!!
Får se vad som väntas när vi slår upp de blå i morgon!!!!
Natti natt!!!!
Anna

2 kommentarer: