BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 26 januari 2011

Jag antog Pi:s utmaning...............



....att visa vart jag bloggar nånstans........
1:a stället är vid köksbordet!!!!












...och ställe nr 2 är i sängen!!!!





vad utmaningen går ut på vet jag inte riktigt!!!!?
Tror nog att jag med många andra bloggar på dessa ställerna!!!!!





Jag har vab:at i dag..............yngsta förmågan är sjuk..............hämtade hem henne från skolan i går strax innan lunch................ska vara hemma i morgon med.......då med morfar!!!!
'
Har börjat att rensa ut gamla saker.......det behövs.......man samlar på sig på tok för mycket saker.........å till tippen har sakerna kommit oxå!!!!!

Torsdag i morgon!!!
Ny dag och nya tag!!!
Anna

2 kommentarer:

  1. Kul att se vart du sitter i din bloggbubbla :) Nää du, varför de kallar det utmaning vet inte jag heller.... men men :)

    Usch, prata inte om att rensa, jag förstår inte att skiten inte tar slut någon gång och det är ett under att man har någonting kvar hemma över huvudtaget *S*

    kram kram och se till att kurera er!

    SvaraRadera