BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 18 januari 2011

Kände ni...................

......................skalvet i går morse???!!!!!

Det gjorde jag.........hade parkerat min lilla blå untanför jobbet!!!
Laddad för en ny vecka!!!!
Yes.......måndagmorgon!!!!
Kliver ur bilen låser den.......går några steg.............då händer det!!!!!
Ja.......min bak slog i backen..................en rejäl duns!!!! (Skalvet)

Ser mig runt.....var det nån som såg mig??!!!!!!!!!!!
Blev redigt blöt..............hm.....känna efter om det gör ont.........Nej.......Väl inne på jobbet......så känner jag........nej...det gör inte ont........jo det gör ont.............i nedre delen av ryggen och lilla handleden...................Stel och öm i min arma rygg!!!!
Positiva tanke........jag ska till naprapaten i morgon!!!!
Å där har jag vart i dag..............det gjorde så ont så jag grina........hon vart väldigt försiktig...!!!

Nu gäller det att ta det lugnt!!!!


Njut av kvällen!
Anna

5 kommentarer:

  1. Ja, jag kände faktiskt skalvet...;-)

    Skoja bara, ta det lugnt med lilla rumpan!

    SvaraRadera
  2. Tack rara du!!!!
    Njut av din lediga dag i morgon!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken otur du har.Hoppas du är bättre idag.
    Kram Mia Maräng.

    SvaraRadera
  4. Tack rara Mia....aningens bättre i dag!!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Fröken får vara rädd om sig. Kram!

    SvaraRadera