BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 6 januari 2011

Spackel pyssel och smet................


Har haft fullt upp hela dagen..............fick bakat lite!!!!!!
Biscotti med sötmandel och kardemumma!!!!







Tårtbottnar till släktkalaset på lördag!!!!
Har köpt marsipan som skall på efter grädde vaniljkräm åsså hallonsylt!!!!








Köpte eukalyptus härom dagen......tycker att det luktar så gott...........vad jag skulla hade till då, visste jag inte!!!!!

I dag plockade jag fram ståltråd och pärlor och sen blev det bara!!!!

Dekoration till spegeln!!!



.......ett hjärta!!!!









.............också ett hjärta till!!!!
Luktar super gott!!!!!



Sent i afton slet jag tag i spacklet..............äntligen!!!!

Snart skall det slipas igen.....och sen kan väggarna målas!!!!
Det närmar sig ett steg mot rätt riktning........färdigt!!!!

Jag kollar sällan på tv.......men på sistone så.......ja då sitter jag där......i afton kollade vi på "Göta kanal 3"
Ingen super höjdare........

Ska arbeta i morgon........så det är allt time att vila ögonen en stund nu!!!!
Natti natt!
Anna

2 kommentarer: