BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 11 januari 2011

Utmaning..................

.................ja det har jag fått!!!!
Hade kalas för mig i lördags........en av presenterna blir en STOR utmaning för mig!!!!
Fick en pyramid azalea......................ska bli spännande!!!!

Hade date med Jennie i fredags!!!!!

TACK rara Jennie!!!!!!



Nu ska kalasandet vara slut för en stund!!!!
Nästa gång någon fyller år i familjen så är det maken!!!!
Han tycker mindre om att firas.........

Å sen fyller tjejerna i Juni......båda två!!!! Men då blir det kalas!!!
De älskar att bli firade!!!!!

På min köksoffa pryder nu denna kudde.......mycket kärlek i den!!!
Dessutom så har den änglavingar!!!!

Tack bror med fru!!!

Haft ledig dag................bara tagit det soft!!!!

Dags att snutta kudden och ladda för en ny dag på planeten i morgon!!!
Anna

2 kommentarer:

  1. Hejsan Anna!
    Jätte stort Grattis!!!
    Hoppas du har fått mkt presenter.
    Kommer du snart och hälsar på hos mig? snurriga mia marängen vill prata lite...
    Jätte fin kudde,förstår att du gillar den.
    ha det så gott.
    Kramiz Mia

    SvaraRadera
  2. Tack rara Mia!!!!

    Glad för fynden idag!!!

    Kram kram

    SvaraRadera