BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 20 januari 2011

I dag har jag gjort det...............

.........hm......ja.....det jag tyckte att äldre bara har.......Med stora bokstäver har jag kallat det för TANTVARNING.....................hm.....ja.....................ja jag har idag inhandlat mig ett par broddar.
Svävar fram fort och lätt...........nu är det inga pensionärer som går ifatt mig på stan.
Å jag hoppas att jag slipper att ramla igen....................




I dag efter jobbet for jag och handlade lite............det vart time att fylla på med nya disktrasor................hyllan i butiken är fylld med många olika märken osv...............men valet för mig vart inte svårt.............på varje såld pkt......så går 50 öre till hjärt och lungfonden......som sagt valet vart inte så svårt.........




Ett par dagar så har jag vart trött..............så kvällarna har blivit mycket tidiga........somnat runt 21-tiden flera kvällar...........................inte likt mig!!!! Brukar att vara uppe lite längre............
Trots att jag somnar så tidigt...........så borde jag vara suuuuuper pigg.....men ack ej.............

Trotsade tröttheten i dag...................å det blev en timmas promenad i solen!!!!
Njuter varmt av att solen lyser på min kind.......känner att solen kryper in i huden!!!!


Äntligen fredag i morgon!!!!
Gött............hemma och greja.......mecka och bara vara!!!
Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar