BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 22 januari 2011

Väggen rivs!!!!

Maken var i full färd med att riva väggar när jahg kom hem idag!!!

Fort går det!















Sådär ja.....nästan helt nere!!!!

Får en helt annan känsla på rummet!!!!

I dag har jag vart på tippen och slängt skräp.......det blir liksom en del skräp!!!


Det ena ger det andra och jag har fått börjat röja bland gamla saker.....som bara ligger!!!
Gött!!!








Ett fynd från gårdagen!!!!

Ett fint kakfat.....Tack....Grannen!!!
I mitt hus blev kakfatet ett fruktfat!!!!




Suuuuuper gillar detta!!!








Hönorna har fått fnatt.......................de spottar ut ägg nu!!!!
10 st plus 2 vaktelägg......gårdagens skörd!!!
Dagens skörd vart 8 ägg plus 2 vaktelägg!!!!

De ägg som ska sparas.....ja de äggen som bli avelsägg läggs undan i tryggt förvar!!!!
Har ju en del som vill ha nu!!!!
Jag har lagt in en del i kläckaren för att se hur det e med befruktningen!!!!



Njuter av en go lördagskväll!!!!

Anna

4 kommentarer:

  1. Tänk vad fint och öppet det blir när väggen kom ner.Jättebra.

    SvaraRadera
  2. Kul när det händer saker i huset :) Önskar jag kunde ta över renoveringen här, så det händer något... Man kanske skulle klona sig?
    Kul att hönsen börjat värpa :) Mina bara äter som vanligt *S*

    Jag har förresten en "utmaning" till dej:
    Läs mer här: http://pi.digeshult.se/?p=6720

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Ja du att klona sig vore inte dumt.........

    Pernilla jag antar utmaningen!!!!

    Kram kram

    SvaraRadera