BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 1 september 2009

Fullt ös.............................

..................................hela dagen!!!!!!!
Började morgonen med att måla takpanel................sen så tog jag en match med tvätten å allt vad det innebär!!!!!

Utfodra alla djur, sen åka till kompis ett par timmar!!! Trevligt!!!

Sen bar det av till Götet för att lämna små marsvin............................å då ringde Caecars allra bästaste vän!!!!!!
Han skulle i väg å skrota sin röda spruttibangbang............å ville ha skjuts hem till sig...............så turen blev till Kungälv å sedan Romelanda.................å ilfart hem till de 3 små söta barnen som skulle passas!!!! Som tur var vart hon aningens sen.............för det var jag med!!!!
Kompisens barn e så söta......................lugna och tillfreds!!!!
Mitt i allt så har jag å dammjagarn samarbetat!!!............å även moppen!!!!
Kompis fick med sig 2 tuppar hem!!!!
En isbar och en marantupp!!


Medans mannen lagar sin berömda köttfärssås så skall jag slipa å måla mer takpanel!!!!!

Ska bara njuta av kvällen................å det vackra vädret!!!

Njut av kvällen!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar