BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 17 september 2009

Nykomlingar idag..........................

.....................i marsvinsburen!!!!!
2 små pluttar klämde damen ut, söta!!!!!

Morgonen började tokroligt för min del idag!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kollegan skulle käcka till sig när jag gled in på jobbet.....................hon öppnade munnen å sa -Har du pippat till dig..............................!!!!!!
Jag la mig raklång på golvet...................kunde knappt sluta å skratta.........................hennes igentliga ord som skulle ha kommit ur munnen var -Har du piffat till dig...........................
Ja så galet det kan bli....men ett gott skratt........e underbart det!!!!!!

Kalas i em/kväll.......................Brors dottern fyller 18 år idag........nu är hon jämngammal med mig!!!!! Konstigt nog så hemsöker en väldigt ful tant mig...............å särskilt på morgonen..........hon står där halv fet å rynkig å blänger på mig................fattar inte vad den tanta kommer ifrån............vips e hon borta för att senare återkomma!!!!!!Konstigt nog så börjar jag att vänja mig!!!!!


Första gången vi eldar på länge, så mysigt.......luktar så gott!!!!!


Njut av kvällen!!!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar