BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 14 september 2009

Retade...............

.......upp mig nåt så kopiöst på det där med färgen i går kväll......................hade svårt att somna!!!!
Å lika laddad idag.........................så äntligen kom min rast å jag kunde åka iväg till färgbutiken........rejält morsk.stövlade jag in där......................massa säljare stod det i kassan..............å en fick jag ögonkontakt med..................(jag kom halvhaltandes in för en 10 liters burk med färg väger en del).....å den sög jag tag i.....................berättade snällt å vänligt att vi fått fel kulör.................sen rann det över.................han fick även veta hur missnöjd jag var....flera gånger!!!!!....sen hör jag mig själv säga............-Det här ska jag ha en ordentlig kompensation för..........Svar från honom....-Vad skulle det kunna vara?.......................-Ge mig ett bra förslag....!!?
Efter en stunds fundering så säger han.....-Du får färgen.........

Ett oväntat drag..............................Jag trodde på min höjd att jag skulle få en pensel.............

Dom månar då varm om sina missnöjda kunder...........!!!!!!
Anna nöjd iallafall!!!!


Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar