BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 19 september 2009

Så trevligt.......................

.................var det i går kväll!!!!!
Var på kräftskiva hos kollegan................så mysigt!!! Så roligt.......jag har ont i magen idag..av allt skratt....finns ju inga gränser på hur roligt man får ha det!!!!!
Synd att den träningen inte ger resultat på magen......då hade jag vart ordentligt slimmad kring midjan!!!!!!
Vilka underbara kollegor en har!!!!!

Ett vart TACK till Catarina å Dan!!!!!!!


Idag aningens seg............Dillen brukar jag tåla mindre bra............ger alltid lite huvudvärk!!!!!!

Men Berta har allt vart igång..............städat för djuren å klipp gräsmattan minsann............å en trogen vän å jag har kamperat ihop!!!!!

Gubben min vart ute på fisketävling idag å kom hem med en fin pokal för den största gäddan han drog upp!!!!!

I kväll blir det pizza å film!!!!!
Mysigt!!!!!

Njut av kvällen!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar