BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 7 september 2009

Så det hände..............................


................denna em!!!!
Måndag e alltid lååååååång dag på jobbet!!!!
Sen så tutade jag förbi affären å hämtade grönsaker till tullorna!!!!!
Måndag e sen hemma 17:45.........................Äldsta dottern gluttade ut när jag kom hem å sa att -pappa har skurit sig i tummen.................................hm......ja, ja tänkte jag!!!!!!!!!!!!!
När jag kom in så fick jag tittat till karln......................Ett ganska långt å redigt jack...........................gick till medicinskåpet där jag har sårtejp..............................(trodde att jag hade) Paketet stod där fint......................men inget innehåll............yngsta har förmåga att använda saker som jag inte tycker att hon borde använda...................................hon förnekade bestämt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klockan vart för mycket för att komma till apoteket...................................å visst vart karln en aningens tagen av händelsen.......................jag ringde jourcentralen och dit fick vi komma omgående!!!!!!
Syster Mirja visade oss in på rummet......................
Hon säger till mig att -sätt dig där, å pekar på en stol...............då skuttar karl dit å sätter sig.......
Nästa kommentar från syster Mirja är -Inte du.......................Du ska sitta på britsen!!!!!!!
Då bröt jag ihop....................................stort asgarv från min sida..................jag höll nästan på att ramla av stolen!!!!!!! Till saken hör att han aldrig e sjuk..........................på våra 17 år ihop så har han bara behövt att uppsöka läkare/sjukhus 3 ggr med idag!!!!
Lite lim i såret blev det å lite tejp!!!!!
Tur att det inte vart värre!!!!!!!
Njut av aftonen!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar