BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 15 september 2009

Vilket.......................

.............underbart vackert väder det har vart idag!!!!!
Tisdag e min lediga dag................tog en go sovmorgon............sen väckte mobilen mig.....fick massa sms!!!!! Då vart det dags att masa sig upp!!!!!
En kär vän å jag har kamperat i hop i omgångar idag.....................Tvättmaskinen.................
Sen så vart det dags att ta tag i målningen av huset!!!!!!!!!!!
Har målat på som attan så det ömmar i alla mina handleder!!!!!!!!!!!!!
Men jädrans vad bra det blir!!!!!

Jag har bestämt oss för ett inflyttnings datum på bygget.....................så nu får det jobbas på..............i morgon kör jag å skruvdragaren ett race........................gjorde även lite i afton!!!!!
Datumet är en speciell dag....................................skriver mer om det senare!!!!


Ja just det..............................några nykomlingar idag blev det i hönshuset!!!!!
Några vita lohmann!!!!!


Ha en fin kväll!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar