BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 5 september 2009

Ny......................


..................telefon har jag köpt mig!!!!!
Jätte fin!!!!!
Köpte den av en kollega igår!!!
Den vart köpt i Juli månad.....................så den är verkligen ny!!!!
Dagen i dag har jag ägnat i hönsahuset..............städat å gjort fint och flyttat runt djur...så nu är alla på rätt plats!!!!
Kaninen Ninni har fått en rejäl stor fin bur.....så nu klarar hon vintern!!!
Takpanel har jag målat idag oxå!!!!
Nu vart det dags igen att bli förkyld........................himla humla säger jag om detta..........................det var ju inte så längesedan!!!!!!
Det händer att jag snyter folk på jobbet..................å hemma är äldsta dottern sjuk!!!
Så det är väl inte så konstigt!!!!!!
Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar