BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 28 september 2009

Måndag...................


......igen!!!!! Å rackarns vilken knasig dag det har vart............har så ont inacken min så jag blir seg i kolan!!!!! Kör med mycket värme de senaste dygnen.............vetevärmare, sover med en flecefilt runt nacken å idag har jag även solat!!!!!!!!
Så nån gång ger det sig väl!!!!!!
Kan bli lite brun på kuppen!!!!!
Efter solning idag sprang jag förbi blomsterbutiken å handlade en blomma till våran bonus Lennart!!!!
Inte illa å ha namnsdag och födelsedag på samma dag??!!!!!!
Blev en trevlig fika å pratstund där!!!!!
Sen bar det av till Hemmakväll...............................ner i sängen å kolla film!!!!
En helt ok kväll för mig å nacken idag!!!!!!
Njut av kvällen!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar